9 september 2024

Afsluiting actie voor zondagsscholen in Rwanda en start nieuwe actie

Op de toerustingsbijeenkomst van 7 september jl. is de actie voor de Gereformeerde Zendingsbond voor zondagsscholen in Rwanda afgerond en mochten we hen een cheque met het mooie bedrag van € 21.988,13 overhandigen. Verschillende zondagsscholen hebben actie gehouden op diverse manieren, hartelijk dank hiervoor.

In 2024/2025 wordt de actie gehouden voor de Zending Hersteld Hervormde Kerk met als thema ´Wie gaat er mee?’, voor een nieuwe bus voor het kinder- en jongerenwerk in Suriname.

Om kinderen en jongeren te bereiken met het Evangelie, moeten zij thuis opgehaald worden. De wegen zijn lang en druk en mogelijkheden voor openbaar vervoer zijn er nauwelijks. De huidige bus van 17 jaar oud, is aan vervanging toe. Met uw steun kunnen we helpen het kinder- en jongerenwerk in Suriname mogelijk te maken, zodat de jonge opgroeiende generatie vertrouwd raak met het Evangelie.

LET OP:
Ons rekeningnummer voor de jaarlijkse actie van de zondagsscholen is: NL47 RABO 0198 8318 46 ten name van 'Bond van Hervormde Zondagsscholen' inzake actie zondagsscholen, onder vermelding van naam gemeente.

Afsluiting actie voor zondagsscholen in Rwanda